Wycieczka do Warszawy

Możliwość komentowania Wycieczka do Warszawy została wyłączona

W dniach 17 – 18 czerwca 2024 r. klasy 4-8 wzięły udział w wycieczce do Warszawy z biurem podróży ,,DARTUR” z Lublina. Pierwszym punktem naszej wycieczki było zwiedzanie Stadionu PGE Narodowy. Uczniowie byli bardzo podekscytowani tym miejscem. Wszyscy weszli na trybuny i podziwiali ogrom tego obiektu. Następnie zobaczyli m.in. szatnie sławnych piłkarzy, salę konferencyjną, miejsce do odpoczynku i relaksu i wiele innych. Po zwiedzeniu obiektu i zrobieniu pamiątkowych zdjęć udaliśmy się do metra, gdzie przejechaliśmy pod rzeką Wisłą ze stacji Stadion Narodowy do stacji Nowy Świat.

W dalszej kolejności razem z pilotem wycieczki udaliśmy się na spacer po Warszawie szlakiem najważniejszych zabytków – zobaczyliśmy pomnik Mikołaja Kopernika, Kolumnę Zygmunta III Wazy, Zamek Królewski. Następnie przeszliśmy na Rynek Starego Miasta, gdzie przy pomniku Warszawskiej Syrenki uczniowie robili pamiątkowe zdjęcia i kupowali pamiątki z wycieczki. Zobaczyli również Pałac Prezydencki, Barbakan, górę ,,Gnojną”, Pomnik Małego Powstańca  i Grób Nieznanego Żołnierza.
Zwiedzanie pierwszego dnia wycieczki zakończyliśmy wjazdem na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki, gdzie z trzydziestego piętra rozciąga się niesamowity widok na panoramę Warszawy.
Zmęczeni i pełni wrażeń udaliśmy się do miejsca zakwaterowania, gdzie zjedliśmy obiadokolację.
  Kolejnego dnia wybraliśmy się do Centrum Nauki Kopernik – królestwa eksperymentów i raju dla ciekawych świata. Pobyt tutaj był dla uczniów wciągającym i niezwykłym spotkaniem z nauką. Odwiedziliśmy również Planetarium, gdzie pod kopułą przenieśliśmy się do najodleglejszych zakątków kosmosu.
Na zakończenie wycieczki  udaliśmy się na spacer po Łazienkach Królewskich. To był ostatni punkt naszej wycieczki, wróciliśmy do autokaru i udaliśmy się w drogę powrotną.Na trasie odwiedziliśmy McDonald’s.
Uważamy, że wycieczka była udana, zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc i zrobiliśmy wiele pamiątkowych zdjęć. Pomimo zmęczenia i natłoku wrażeń byliśmy zadowoleni.
Kierownikiem wycieczki była p.Anna Głogowska, opiekunami – p. Dorota Zduńczuk, p.Dorota Siekierda, p.Dorota Mielniczuk – Bogut.